Træning

Tempo-tirsdag
På tirsdage kl. 17.00 vil der være mulighed for at få sved på panden og høj puls. Der vil være mulighed for at ro i inrigger eller i LightDUO afhængig af deltagerantal. Men LigthtDUO bliver der mulighed for træning med 2, 3, 5, 6 osv. deltagere. På tempo-tirsdage trænes efter program, uden at der dog er tale om kaproningstræning. Det er et tidseffektivt tilbud på at dyrke motion udendørs på 1½ time og kan laves i alle bådtyper, inrigger, LightDUO m.fl.

Træningen foregår på vandet, når vejret tillader det og ellers trænes der i ergometre. Dvs. at der er sikkerhed for, at får sin motion, selv det måske ikke er rovejr.

Tilmelding bliver fortsat på klubbens facebookgruppe.

Rofit
I rosæsonen vil der være mulighed for at deltage i Rofit på søndag formiddage (kl. 8.00 – 9.00).
Ved Rofit arbejder vi i ergometer med teknik og kondition og kombinerer med gulvøvelser, hvor vi laver styrketræning for de store muskelgrupper. Rofit er for alle klubbens medlemmer. Tilmelding bliver fortsat på klubbens facebookgruppe.

I vintersæsonen vil der være mulighed for at deltage i Rofit på tirsdage og torsdag – henholdsvis kl. 16.30 – 17.30 og 18.00 – 19.00. Tilmelding bliver fortsat på klubbens facebookside.

Outrigger:
Vi satser på at lave en nemmere tilgang til outrigger/sculler. Forudsætningen for deltagelse i dette er dog stadig A – styrmandsret. Træning med instruktør vil blive lørdage kl. 9.00 i ulige uger. Tilmelding sker på klubbens facebookside.

Vi ser frem til en fantastisk sæson med stor deltagelse i alle aktiviteter. Husk at alle kan deltage, nye som gamle roere. Kom og prøv – måske er det noget for dig. Vi glæder os til at bruge nogle gode timer sammen med jer.

Har du spørgsmål?

Send en besked via formularen, ring på tlf. nr.: (+45) 21 71 72 64 eller send os en email på post@roklubben-aegir.dk og hør hvad vi kan gøre for dig.

[captcha_bank_text]
    Roklubben Ægir