Landvagt

En gang om året må vi alle gøre en indsats for at holde vores klub, så den bliver ved med at være et rart sted at komme. Når vi alle hjælpes af, er det ikke så stor en opgave – kan måske også være en hyggelig måde og møde nogle af de mennesker, du ikke så ofte møder på vandet. Opgaverne, der skal løses, kan være ukrudt langs hegnet, gulvfejning/vask i hallen, græsslåning, støvsugning i træningslokalet.

Vi har i år inddelt jer i hold, hvor i alle har en enkelt vagt. I lige uger arbejder holdene mandag (1) og onsdag (2) – og i ulige uger arbejdes der tirsdag (1) og torsdag (2).

Har vi ramt en dag, der ikke lige passer dig så godt, f.eks. lige midt i din ferie, så kontakter du selv en af dine ro kammerater og bytter med dem. Planen bliver hængt op i klubben, så kan i selv rette navnene, når i bytter, så dine holdkammerater ved, hvem de skal forvente at mødes med.

Holdene mødes i klubben kl. 18.30 og fordeler opgaverne indbyrdes efter vejr og vind og hvor der trænger. Vi lægger en inspirationsliste til opgaver i baren på 1. salen.

Gældende landvagtsplan findes her: Landvagt plan 2017

Opdateret 310118

Send en besked via formularen, ring på tlf. nr.: (+45) 29 82 04 56 eller send os en email på post@roklubben-aegir.dk og hør hvad vi kan gøre for dig.