Betal dit kontingent her

Her kan du oprette dig som medlem, og betale kontingent.

Det anbefales at hente vores brugervejledning der detaljeret beskriver de trin du skal igennem for at oprette sig som medlem, samt hvordan du betaler sit kontingent.

Vejledningen kan hentes her: Brugervejledning

TRIN 1: OPRET DIG SOM MEDLEM

Du skal først oprette dig som medlem. (Klik på knappen Opret nyt medlem) Er du allerede medlem af Roklubben Ægir, bedes du indtaste ronummer, stymandsrettighed (A, B, L) , samt hvis du er instruktør.

Når det er registreret får du en email med en adgangskode som du skal bruge når du skal betale kontingent.

TRIN 2: BETALING AF KONTINGENT

Du bedes betale dit kontingent vha. MobilPay, hvis dette absolut ikke kan lade sig gøre kan Dankort, Visa, Visa Elektron, JCB og Master Card benyttes. Du tilmelder dig automatisk træk fra din konto, og du kan naturligvis afmelde det igen når som helst du ønsker det.
Klik på Betal kontingent og vælg medlemsskab. Indtast dit brugernavn (mail adresse) og adgangskode som du har fået pr. email og følg vejledningen .

LOGIN FOR MEDLEMMER

Hvis du er medlem og har oprettet betaling som automatisk træk, og vil ændre dit password, se betalinger, eller afmelde træk fra betalingskortet skal du klikke på Medlemslogin

Send en besked via formularen,

ring på tlf. nr.: (+45) 21 71 72 64